#1 W obiektywie- Zima

Przyszedł mi właśnie pomysł
na serię na blogu.
Seria będzie nazywała się ,,W obiektywie''.
Szczerze powiedziawszy nie będzie to regularna seria np. co miesiąc, ale myślę, że jeszcze nie raz się z nią spotkacie. 
W każdym poście z serii będę pokazywała zdjęcia mojego autorstwa na dany temat.

Tematem dzisiejszych zdjęć jest zima. Ale w sumie to posta zdominują ptaki. 
Zdjęcia ptaków miałam okazję robić na wsi, bo muszę przyznać, że (pewnie jak dobrze sami wiecie) ta pora roku jest tam szczególnie wyjątkowa. 
Jeżeli miałabym podać pierwsze skojarzenie do zimy poza miastem to na pewno były by to głębokie warstwy śniegu. Oczywiście, w mieście też się zdarzają, ale na otwartej przestrzeni wydają się być inne. Bardziej niedostępne. 
Na wsi udało mi się też sfotografować więcej gatunków ptaków. Wiem, że niektóre zdjęcia nie zachwycają ostrością, ale niektóre z tamtejszych ptaków (tamtejszych bo w mieście gołębie i wrony są aż za bardzo przyzwyczajone do człowieka, do tego stopnia, że prawie wpadają pod koła roweru)  są bardzo nieufne i najmniejszy ruch nawet z daleka je odstrasza. A stanie i czekanie na ich powrót (a i takie próby podejmowałam) były bezskuteczne bo już po minucie palce leżące w bezruchu na aparacie zaczęły zamarzać, a po 5 minutach dawałam za wygraną i wracałam do domu, gdzie na maksymalnym zbliżeniu udało się zrobić kilka zdjęć z okna. 
To w zasadzie tyle o ptakach. Może jeszcze dodam, że na zdjęciach są sikorki, wróble, dzięcioł, paszkoty i dziwny żółty ptaszek (którego nazwy szukaliśmy z wujkiem w atlasie, ale totalnie ją zapomniałam :P z resztą oczywiście nie było 100% pewności, ze to właśnie ten).

Miał być tylko pokaz zdjęć a ja się rozpisałam. No trudno... 
Zapraszam do oglądania!


Dzięcioł


To właśnie te dziwne żółte ptaszki... i wróbel :)
Paszkot




Znów paszkot



Komentarze

  1. Najbardziej podoba mi się pierwsze, trzecie i piąte zdjęcie ;)
    Czekam na więcej! Obserwuję :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsze meeega!
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzeba przyznać, że zima dodaje uroku wsi :)
    Świetne zdjęcia!:)
    Pozdrawiam

    http://emiliamatyska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia są prześliczne widać że masz duży talent! :)
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia są super!
    Mi również zima kojarzy się z grubymi warstwami śniegu, ale tych za miastem bo wyglądają o wieeeeele bardziej zjawiskowo :D

    http://abonentpozazasiegiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Those photos are stunning!

    https://youtu.be/K1rf_r6lLDs

    OdpowiedzUsuń
  7. So pretty... lovely bird shots!
    I just followed your lovely blog (#3). Please follow back. Stay in touch.

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne jest te zdjęcie z ptaszkiem :)
    Może wspólna obserwacja? :)
    Czekam na kolejne posty !!!
    Zapraszam do mnie -klik

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow ! Super zdjęcia ! Zima na zdjęciach jest piękna :)

    ns-w-zwierciadle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Great post. ❤
    I following your blog, please follow me back 😉
    Special Section

    OdpowiedzUsuń
  11. Przede wszystkim gratuluje wytrwałości w sfotografowaniu choć niektórych ptaszków i dobrego oka, bo pewnie nie wszystkie było łatwo zauważyć. Piąte zdjęcie najbardziej przykuło moją uwagę. Moim zdaniem zima najpiękniej wygląda w górach i tylko tam jestem w stanie się nią zachwycać, w mieście chcę już lato :)
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najgorsze jest to, że niektóre ptaki słychać a nie widać xD to takie frustrujące... :)

      Usuń
  12. Podziwiam Twoją cierpliwość do fotografowania ptaków. Ja po 2 minutach całkowicie bym sobie odpuściła :)
    Świetne zdjęcia!
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne zdjęcia. Moim ulubionymi ptakami są sikorki są takie piękne.

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne zdjęcia! Czekam na więcej takich :)
    dreamerworldfototravel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny Blog *.*
    Masz Talent <3!
    Co powiesz na wspólna obs ? :)

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Pierwsze i szóste zdjęcie najbardziej mi się spodobały. Seria zapowiada się bardzo ciekawie :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny Blog *.*
    Masz Talent <3!
    Co powiesz na wspólna obs ? :)

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne zdjęcia :). Niektóre świetnie uchwyciłaś. Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  19. i wlasnie za takie krajobrazy kocham zime:) swietne ujecia!

    co powiesz na wspolna obserwacje? ja juz i to z ogromna checia!
    nowy post! http://justemsi.blogspot.com/2017/01/back-to-memories.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Kurde, ja nigdy nie mogę złapać w kadr żadnego ptaka. Chyba mam wrodzoną moc odstraszania organizmów żywych. One to czują.
    zaryzykuj i kliknij

    OdpowiedzUsuń
  21. Super post. :D <3
    What do you think we follow?
    Fashion Lover

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny post! A zdjęcia cudowne. Widać, że masz niezwykły talent, tak trzymaj! <3
    swiat-zwariowaneej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudne zdjęcia!
    Bardzo podoba mi się Twój wyglad bloga! Można wiedzieć, jak zrobiałś te wstążki? ;)
    Pozdrawiam i obserwuję ;)
    My blog(Click)♥
    Mam nadzieję, że zajrzysz do mnie również zaobserwujesz, jeśli Ci się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Widzę, że próbowałaś bawić się obróbką zdjęć
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  25. Genialny pomysł! <3
    Może wspólna obserwacja? Zacznij i daj znać u mnie, na pewno się odwdzięczę :)
    http://aaabydidi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Genialny pomysł! <3
    Może wspólna obserwacja? Zacznij i daj znać u mnie, na pewno się odwdzięczę :)
    http://aaabydidi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Ptaki to interesujące stworzenia! U mnie pod domem na zimę też jest ich mnóstwo.

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajny pomysł na serię :)

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<
    Obserwujemy? Daj znać u mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Super zdjęcia i fajny pomysł na serię!
    Mój blog♡

    OdpowiedzUsuń
  30. Great post!♥

    I am a member of your blog if you like back:
    Aleksandrija

    OdpowiedzUsuń
  31. Uwielbiam oglądać zdjęcia ptaków !

    kmmbffl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Ptaki w obiektywie dodają uroku, tym bardziej w tle śnieg, coś pięknego!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie; shikatemeku.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Magiczne zdjęcia! Świetnie Ci wyszły. ;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo fajny pomysł :)
    Zima piękna, ale wiosna jeszcze lepsza :P

    Zapraszam: Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  35. To ja bym chciała, żeby w obiektywie była już wiosna, bo zimno mnie osłabia psychicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ale śliczne zdjęcia! Ptaki chyba Ci trochę pozowały :D
    Świetna seria:)
    Nie mogę się doczekać kolejnej dawki zdjęć:)

    Pozdrawiam:)
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przekupiłam je ziarnem, jabłkami i słoniną ;D

      Usuń
  37. świetny pomysł!
    6 zdjęcie genialne

    /MAGSAILE/

    OdpowiedzUsuń
  38. zdjęcia pierwsza klasa!

    co powiesz na wspolna obserwacje? ja juz i to z ogromna checia :) http://justemsi.blogspot.com/ pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  39. Wow! What a beautiful photos!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękne zdjęcia!

    Zapraszam na nowy wpis! Koniecznie sprawdź, bo przygotowałam coś fajnego! :)
    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM


    OdpowiedzUsuń
  41. Cudowne zdjęcia :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Prześliczne zdjecia! Obserwuję i zapraszam http://czekolada23.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń
  43. Piękne zdjęcia *o*
    Jeśli znajdziesz czas zapraszam do mnie :>
    Pozdrawiam ♥
    http://kinasses.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. kochane ptaszki :)
    może masz ochotę na wymianę obserwacji? Jeśli tak, daj znać u mnie, a ja uczciwie się zrewanżuję :* pozdrawiam! kreconowlosaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Piękne zdjęcia :)
    wspólna obserwacja?
    fashion-lovely-look.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz