Patison wita!

Pierwszy post na blogu
coś innego prawda?
Nie najciekawszy, ale chyba najważnieszy
bo zaczyna coś nowego.
Chociaż blogowaie dla mnie nie jest niczym nowym. Miałam już jednego bloga My Crazy Life Blog, ale trochę go zaniedbałam i w zasadzie, szczerze mówiąc, nie byłam z niego do końca zadowolona. 
Dlatego powstał ten blog, który właśnie czytasz. Patison.
Dlaczego Patison?


Może dlatego że chciałam aby nazwa bloga była bardziej spersonalizowana. Bardziej związana ze mną. Więc Patison od mojego imienia- Patrycja. Siostry tak na mnie mówią, więc czemu by nie?
 Będę pisała o moich przemyśleniach, pomysłach, ogólnie o moim życiu i pasjach. Interesuję się komputerami i grafiką komputerową, więc mój ukochany tablecik graficzny będzie się gdzieś tam przewijał co jakiś czas. 
Jeżeli chcesz dowiedzieć się o mnie więcej wejdź w stronę About me.
Mam nadzieję, że blog Ci się spodoba i zostaniesz ze mną na dłużej :)

Patrycja

Komentarze

  1. Powodzenia! Będę czekać na posty! :)
    https://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post, mega mi się podoba twój styl pisania powodzenia w dalszym blogowaniu :D
    A twój blog jest bardzo inspirujący <3
    Śliczny design i nagłówek

    Zapraszam na konkurs do wygrania Kosmetyki od Kylie Jenner
    Mój blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz