#2 W obiektywie- wiosna 2017

Kolejny post z serii. Boję się, że posty właśnie z serii ,,W obiektywie'' będą opierały się na szablonie: wiosna, lato, jesień, zima, wiosna, lato, jesień, zima, wiosna... itd. Ale nie. Ja dam radę. Mam już zdjęcia do kolejnych postów. Może trafią się chociaż 3 które nie będą nazywały się jak pory roku :D
Nie ważne przejdźmy do zdjęć.
Wiosna to taka przyjemna (przynajmniej dla mnie) pora roku. Robi się cieplej, można zrzucić ciepłe ubrania, no i zaczynają się wyjścia do parku, lub na stare miasto. Mimo, że czerwiec już tuż tuż, to pogoda dalej taka wczesnowiosenna, żeby nie powiedzieć zimowa. Ale zdarzają się też dni cieplejsze więc nie można już tak cały czas narzekać. I właśnie te dni wykorzystałam na zrobienie zdjęć, które zaraz zobaczycie. Zapraszam!















Komentarze

  1. Uwielbiam zdjęcia kwiatów! Śliczne.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia, też lubię wiosnę od razu wszystko jest ładniejsze. bardziej kolorowe i oczywiście chce się żyć :)

    Mój blog <--

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz